tirsdag 13. august 2013

Maple


Her er den utrolig vakre Maple-jakken jeg skal strikke. Fra Rowan sitt mangfoldige utvalg. Foreløpig mangler jeg ordentlig mønsterdiagram til jakken, og da var det ganske greit å begynne med ermene. Siden jeg har fått andre farger enn originalen, ble utfordringen å få system over stripene slik at det danner mørke og lyse felt oppover ermet. Mitt resultat ble slikt:


Jeg har litt kaldere farger på min jakke, og jeg er ganske fornøyd med både ermene og mansjettene.


Nå gleder jeg meg til alt det andre. Frem og tilbake skal det strikkes, og med 2-3 farger i slengen. Hærrrrlig!

Vi høres dere☺

-Anne-




5 kommentarer:

  1. Spennende prosjekt du har startet på! Fine farger:)

    SvarSlett
  2. Rålekker jakke! Og så langt du er kommet allerede! Fine, kalde farger! :) blir soennende å følge med! :)

    SvarSlett
  3. Heia Anne! Så utrolig fint det blir - ja det blir spennende å følge med. Det blir lite tid til håndarbeid i disse dager for min del - derimot blir leiligheta til idrettsguttene på Lillehammer nydelig:-)
    klem fra Berit

    SvarSlett
  4. Nydelige farger til jakken din! Lykke til med prosjektet! :-)

    SvarSlett
  5. Denne jakken kommer til å bli kjempeflott, nydelige farger og spennende mønster. Lurt å handle garn til strikkeglade og som ellers har alt. Til jul gav jeg min mor på 80 år masse strikkegarn som nå har blitt til stor glede for henne selv og de små som har fått flotte sokker og diverse andre ting :)
    Lykke til med resten av jakken :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett